Pytania

 

Poniżej lista najczęściej zadawanych pytań. 

 

1. Czy produkty oferowana przez Wasz sklep są na gwarancji?  

Tak, wszystkie produkty z naszej oferty posiadają 24 miesięczną gwarancję.  

 

2. Czy istnieje możliwość zamiany, zwrotu zakupionego produktu? 

Oczywiście. Na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny klient ma 14 dni.  

Wymiana jest możliwa jeżeli posiadamy na stanie pożądany rozmiar (model) w przeciwnym wypadku zwrócimy poniesiony koszt.  

 

3. Ile muszę czekać na przesyłkę?

Większość przesyłek realizujemy w ciągu 24 godzin, więc składając zamówienie najczęściej dociera ono do klienta na następny dzień (dotyczy przesyłek kurierem GLS). W niektórych przypadkach wysyłka może się opóźnić - dotyczy przypadków gdy zakupiony towar fizycznie znajduje się w naszym innym punkcie. W takim wypadku wysyłka może się opóźnić o dzień, 2. 

 

4. Zależy mi na czasie, jaką wysyłkę wybrać?

Kurier GLS - najszybszy i sprawdzony sposób wysyłki - dostawa w 24 godziny.

W przypadkach bardzo pilnych zamówień najlepiej zadzwonić do nas i upewnić się że przysyłka będzie zrealizowana natychmiast.

 

5. W jaki sposób dokonać wymiany towaru na inny (np. buty). 

Istnieją 2 sposoby wymiany towaru:

Klient odsyła do nas towar do zamiany, my po odebraniu przesyłki pakujemy i wysyłamy nową. 

Czas oczekiwania może wynieść do tygodnia, natomiast koszt  w zależności od wybranej formy to:

Pocztą: 12 zł - płatne na konto. 

Kurierem: 15 zł - płatne na konto

Kurierem 18 zł - płatne przy odbiorze. 

 

Drugi sposób to wymiana kurierska. 

Klient zgłasza nam chęć wymiany towaru. My pakujemy nowy przedmiot i wysyłamy go kurierem. 

Przy dostawie kurier przekaże nam nową i odbierze starą przesyłkę. 

Koszt takiej usługi to 22 zł - płaty na konto, bądź 28 zł płatny przy wymianie kurierowi. 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel